Intensiv dag :-)

Skönt. Men är jäkla trött nu!
Inpuls hade öppet hus och Frida och jag var där och testade en massa pass....

Började dagen med spinning:

Instruktören var duktig men det var verkligen ett prova på pass och lite väl basic.
Bra uppvärmning på dagen.

Sedan blev det core:

Sådär var passet. Jag tyckte att tempot i musiken var lite för snabbt ibland...

Sen gick vi på box:

Här var Frida lite gnällig och tyckte att det gjorde ont på henne (???).
Jag gillar verkligen box! Duktig instruktör med!!! (Fd Korpen instruktör.... :-)

Sista passet vi var på var afro:

Har inte varit på det sen IKSU. Var lite annorlunda nu (blev som lite åksjuk av det tidigare).
Var nu mindre släng med huvudet vilket var skönt!
SKITKUL var det! Även Frida gillade det....!

Belöningen efter blev en massa frukt, smoothie och kaffe på Fridas balle.
Sen fick jag äran (?) att sätta in extensions i hennes hår så jag är nu lite öm i fingrarna!

Nu kommer snart John med deras hund Alex, vi ska vara hundvakt i två dagar.
Jag sliter för att få ihop det sista till corepasset i morrn!

Haaaa dä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0