OS!!!

 

Nej men visst. Jag ägnar hellre dan åt att kolla på fula ungar än när Phelps börjar starten mot 8 guld!!!

Ja då börjar OS dra igång på riktigt.
Snart match Sverige-Argentina, vinst nöööödvändigt.

Idag börjar försöken i simningen, och jag jobbar.
Det är så förbannat tråkigt, omotiverande, helvetes pissigt att jag måste åka till en ful, äcklig utebassäng och stå och titta på ouppfostrade barn medans de badar samtidigt som det är SIMNING på tv.... Det är verkligen så triiiist!

Igår fick jag massage av min man! Undeerbart att få själv och inte bara ge hela tiden.
Vi käkade middag och sen kom John lagomt till efterrätten (smulpaj) och film.
Jag somnade (på golvet) för ovanlighetens skull halvvägs in i filmen, märkte inte ens att John gick.

Nu har vi ätit frulle och snart börjar matchen som jag hinner se en halvlek av (innan jag går till den äckliga och fula bassängen...)!

Sävast ikväll!

Hare

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej hur har du det i Lule.

Vi sägs knapp nått i sommar..

Saknar dig vännen.



Kram Helena

2008-08-09 @ 11:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0