Smått tragiska jag....



Min underbara middag idag och lunch till i morrn. Tack OK!
Måste komma igång med att laga mat igen...


....sitter en fredagskväll när det är Luleåkalaset och sliter med pass!
Lite smått panik att få klart passen som skulle ha varit inskickade idag till conventet jag ska på (sorry Lycksele)!!!
Vet inte vad jag ska skylla på...?

Mina golfklubbor är sjukt billiga om nån vill köpa.
Har varit med om en otrevlig runda idag. Sällskapet var trevligt med spelet vill jag bara glömma. Jag vet inte riktigt hur fairway var på Luleå golfbana, men skogen kan jag! Å gud så snett man kan slå...

Och i morrn ska jag jobba.... VARFÖR Veronica?
Ska på Aronsbadet och se till att inte nån drunknar lör-sön 12-19. Även nästa helg.
Genomtänkt? Nä....

Men jag har en fin mobil!

Kram


Kommentarer
Postat av: Freddan

Saknar dig här nere gumman...

2008-08-02 @ 10:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0