Sol idag med...



13.40 idag ska Hanna Westrin i vattent!

Det funkade att jobba.... kom ju på att jag har radio på mobilen så jag kunde lyssna på OS i smyg när jag jobbade.
Synd att de svenska simmarna simmade så dåligt och tråkigt att de ställde av Lillhage till försöken så att de MISSADE finalen....Pinsamt från förbundskaptenens sida!

Var soligt och fint så mycket folk igår.
På kvällen åt vi en trevlig middag i Sävast där Daniel och Maritha försökte visa att de hade förlovat sig!!!! Tog ett tag innan Ingrid till slut såg det... Grattis grattis grattis!!!

Klockan ringde idag 3.55, upp och kolla simning. Höll mig vaken hela finalpasset, blundade bara under prisutdelningarna.... Phelps slog grymt världsrekord!

Nu iväg och jobba med OS i öronen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0