Jobb i morrn!

Lasse var som väntat grym igår!
Det var JÄTTE mycket folk och han fick uppmana de längst fram att ta det lugnt flera gånger. Men bra spelning var det!
Tyvärr tappade Frida och jag bort varandra i samband med ett kaosfyllt toabesök precis innan han började spela... det var jättesvårt att komma fram på mobilerna så vi hittade inte på varann förrän efter...

Han spelar i Sundsvall ikväll och jag har hört att det är jordens busväder där...synd!

Sedan satt vi i tält och drack öl och surrade strunt. Var en trevlig kväll!


 

På Fridas balle innan Kalaset!



Viktor och Frida....ganska sent :)



Träffade på Larsa och Johan - kul!!!



Ååååå vad kul att ses!! (Hysterisk tjej....)



Frida och jag!!

Idag har jag bakisjobbat, gick bra! Jättelite folk så tiden har verkligen krypit fram...
Fick belöning då jag kom hem, den måltid jag åt typ 4 gånger i veckan då jag nyss hade flyttat hemifrån:
FISKBULLAR I HUMMERSÅS OCH EN MAJSKOLV!!!



I morrn träna på morgonen och sedan tillbaka till mitt vanliga jobb....yeah! Har längtat!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0