Vattenpaaaassss



Belöning om 40 min. Vem blir den nya deltagaren....
(Jag vet, jag är 28 och kollar på program för 16- åringar..... he he)


Välkommen till min blogg Wisse!
Det är så roligt då man på omvägar (av pappa) får höra om folk som är inne och kikar på min blogg... det är ju så få som kommenterar så jag har ju verkligen ingen aning vilka som läser den förutom ni som ger er tillkänna då....

På bilbingot blev det ingen vinst....var inte ens nära.
Men roligt att vara där och se hur det går till, det är ju en av Korpen Luleås verksamheter så det är ju ganska pinsamt att jag inte har vart där. Men nu är det avprickat och klart.

Har haft möte på morgonen, sen tränat med Frida och nu sitter jag med pass
(inte så ovanligt men så är det i mitt liv...).

Går ganska bra, håller på med vattenpasset vilket jag tycker är minst kul att göra.
Men det är väl för att jag gjort så många sådana i mitt liv och kan mest om det.
Då blir jag så extra kritisk och tycker aldrig att det blir bra. Ju mer jag kan desto längre tid tar det av nån anledning.
Kan Pilates sämst, det går snabbast att göra!
Tar lite kaffe och TV rast då och då...lär ju hålla på hela kvällen så jag måste ju orka.

Om 40 min har jag Pussycat Dolls belöning så nu må jag jobba vidare...

ha de




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0