Fest och sponsorsim...

Jaha, då är helgen nästan slut!

2-timmarsspinningen igår gick jättebra! Passet var riktigt tungt kände vi men det var roligt!
Vi bjöd deltagarna på luciafika efter vilket var väldigt uppskattat!

På kvällen hade vi julfest med Nautlius. Ida sprang omkring med min kamera hela kvällen så jag har sjukt mycket bilder utan att behövt fota själv, skönt. Jag skulle upp i morse så jag tog det lugnt (vilket de flesta andra inte gjorde), men vi hade hur kul som helst! Jag hade ordnat tävlingar som blev väldigt uppskattat - man ska leka....

     
     
 


I morse har jag vart iväg på sponsorsim, våra simmare är ganska små så det var bara tre stycken som var med.
Men de var grymma, simmade ca 1400 meter. Inte illa i den ålder...
Det skulle även vara luciasim senare men varken jag eller Cecilia kände för att stanna.
Får lite ångest av att vara på ett annat luciasim än det i Njurundahallen samma söndag som skyltsöndag.... :-(



Stolta tränare och simmare...

Nu har jag städat och vilat ögonen lite i soffan!
Ska laga lite matlåda tills i morrn!

6 dagar till Sundsvall....

Kram

Kommentarer
Postat av: Kusse

Längtar till dig och julafton nu!

2008-12-16 @ 18:59:50
URL: http://liinaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ny t-shirt???

2009-01-06 @ 21:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0