Bara att betala tillbaka....



Jag kan gärna ta lite av dessa tack!

Då har jag betalat min första återbetalning till CSN, drygt 2.100:-
Var ju lätt att låna, pengarna bara damp in på kontot. Lite tyngre att betala tillbaka....
Jag räknade ut att jag kommer att betala tillbaka i 23 år. Är alltså skuldfri när jag är 51 år! Fy fan....
Och under tiden ska man väl förmodligen dra på sig nya lån för att köpa hus, bil (tänkte skriva barn med, fast de köper man visst inte....)!

Nu kommer min mamma att kommentera här och skriva att de kostar en jäkla massa pengar i alla fall!

Passet gick bra. Lite lite folk men det är ju sportlov!

Snart Cityakuten.
Bilder från helgen i S-svall kommer i morrn!

Haaaaa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0