Det tar sig...

Idag blev jag inte omåkt lika mycket i spåret... Jag åkte till och med om en massa folk...
Fast jag funderar seriöst på att lägga in en protest till att Tjejvasan måste vara 3 mil varje år...
Man kan väl testa att låta den vara 1,5 mil i år...

Igår var vi ut och tog en öl några stycken från Nautilus, det var trevligt.
Kul att komma ut och se lite folk...

Två pokerturneringar idag, en vinst och en andraplats...
Spelar såna småturneringar, där man är 5-10 personer, vinner inte så mycket men kul är det!
Nu är jag tillbaka på det jag satte in så nu ska det bara växa på mitt pokerkonto!
Nu blir det en till...

Fan vad det luktar fiskbullar här inne!

Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jamen , har du så mycket pengar så att du kan spela bort dom...........???????
Ha det så bra Puss Mamma

2008-02-04 @ 12:43:04
Postat av: Veronica

Jag försöker ju vinna ihop mer pengar...
pöss

2008-02-04 @ 13:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0