Gaaaaahhhhhh

Klicka för att stänga bilden

Stina - grym på handboll.

Det går så tungt!
Sitter och gör spinningpass men det går tungt som fan! Sitter hellre och letar efter billiga resor till Vietnam dit vi hoppas ta oss med Elvira å Jocke...
Kan ni inte bara ta och tipsa om lite bra musik, tänk backe. BPM mellan 120-150 om jag får önska....

Har vart å kollat på handboll, Stina spelade.
Handboll är finurligt. Om nån i laget är extra bra då "punktar" det andra laget den personen.
Idag var det Stina och en annan tjej som var speciellt bra. Då blev de bortpunktade och står vid typ miitlinjen och stirrar på sin motspelare, de kan då inte vara med i anfallen. Så trist! Ville ju se Stina spela anfall också.
De förlorade till slut, hade tydligen nästan bara med massa juniorer.

Nu är det sporten och sen Köping gänget!

Måndag i morrn!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul att glädja någon, och jag förstår att du saknar det lite, studentlivet! livet man lever en gång & då man gör galna saker för jämnan :) Det är grymt, för jämnan! ok, spinningen gick jag bet på, men men, du är ambitiös iaf! Nu är de köping, dom är ju underbara! Höörs. puss.

2008-02-17 @ 20:45:42
URL: http://fladderben.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejhej :) Vad gullig du är med ditt inlägg! Förlåt att jag var lite "kort" efter matchen men jag var rätt så frustrerad... Hann ju bara göra 3 mål :( Menmen...nu är det bara ta nya tag till de tre sista matcherna den här säsongen! i ses ju till påsk!:) Kram

2008-02-18 @ 15:44:42
URL: http://staaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0