Grattis Erik!!!



Den enda bra låten igår....

Idag fyller min kära lillebror Erik 24 år! Grattis grattis!

Jag orkar knappt kommentera Melodifestivalen.
Amy Diamond tycker jag var den enda med ens en okej låt. Och Christer Sjögren är ju lika slemmig som vanligt vilket tydligen leder till att en massa kärringar ringer och röstar.
Jag skulle vilja träffa någon som står för att de röstade på Christer Sjögren!

Idag har vi inte gjort många knop.
Jag funderade i typ 3 timmar på om jag skulle resa mig upp från soffan och ta på mig ett pas byxor. Jag gjorde det till slut.
Sovmorgon, sedan tänkte vi ta en promenad.
Men, insåg att det var ju verkligen för mycket sport på TV för att kunna gå ut och gå.
Så vi har legat och kollat på super G, skidskytte och klassisk sprint och käkat godis.
Skön söndag! Förutom att svenskarna INTE haft en bra idrottsdag, allt hopp till finalen i herr sprinten nu då..

Nu är Freddan å kollar handboll och jag ska se Lost!

Ha det!.


Kommentarer
Postat av: Mamma Maggan

Ja, EN sak ska du veta, jag skulle aldrig rösta på den slemmiga mannen. Om han nu är en man, en amöba kanske!!!!!Fastän jag är tant, så dra inte alla över en kam, du?!
Jag tror nog att det är flest pensionärer som röstar på honom.
Puss Maggan

2008-02-12 @ 13:18:18
Postat av: Veronica

Fan vad du gnäller på min blogg. Jag skrev att "kärringarna" röstade på honom! Är du en kärring då?
Puss

2008-02-12 @ 17:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0