Nyäten..

image221

Jag och Athena som var väldigt social...

Då har vi smällt i oss var sin Pekingsoppa och fyra små rätter, gott!
Blev inte så mycket lunch då vi var ute och åkte idag.

Thomas (Freddans arbetskompis) hade 19 hundar, vi hade 12 med som drog oss.
Det var verkligen jättekul. Från början förstod jag inte hur Thomas kunde hålla isär alla hundarna så lätt. Men innan vi var hemma igen kunde även vi namnet på de flesta... Vi var ute en tur på ca 3,5 timme, även Freddan och jag fick köra en bit var.

Vi var så grymt imponerade av ledarhunden "Arrak". Det räckte att Thomas sa "sväng höger" så svängde hunden åt det hållet, hade sån jäkla disciplin!

Det mest imponerande var precis innan vi skulle sticka iväg. Alla hundar var så taggade att de drog i selen, skällde och morrade och var helt vilda...


   
   


1. Thomas med full koll på allt. 2. Freddan med lite mindre koll. 3. Arrak och Loke laddade att dra.
4. Fikapaus (svårt att hålla sig borta från hundarna) 5. Frysa med fina blå ögon 6. Frysa och Athena trötta då vi väl kom hem.

Har varit en underbar dag!
Snart kommer Daniel och Maritha för att kolla schlager!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, ni ser ur att ha haft en jättehärlig dag. Själv har jag varit nerbäddad i soffan ännu en dag. Nu börjar jag bli rätt less på det här. :S KRAM!

2008-02-09 @ 22:55:21
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0