Why but why...?!?



....har min barndoms(ochävenvuxen)idol slutat blogga???
Pratar såklart om Magnus Uggla som idag lade ner sin blogg... Så jävla trist!
Vad ska jag nu gå in på för sida så fort jag sätter på datorn.... Tänk om Winnerbäck kunde börja blogga!!!

I morrn är det alla hjärtans dag - fjantigt!
Mest är det fjantigt för att Freddan och jag inte syns nå på hela dan!
Vi vaknar tillsammans (eller min klocka ringer och jag blir förbannad på honom för att han får ligga kvar) sen går jag på jobbet och sen hinner han gå på jobbet innan jag kommer hem och sen syns vi på fredag morgon, nej eftermiddag. Eller förmodligen efter Idol vid nio eftersom han sen tränar på kvällen.
Men gud så romantiskt. Vi spar på timmarna tillsammans.

På lördag får vi får vi träffa Elvira och Jocke. Iiiiiiiiiiihhhhhhhh!
Ska bli så kul så jag vill hoppa upp och ner när jag tänker på det!
Saknar dig bruttan som fan!


image229

Tänkte att de kunde få inta denna position i vårt kök även denna gång..... ;)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0