Ångest....




Jag hade verkligen bestämt att jag skulle iväg och åka skidor idag efter jobbet...
Hade pass på sjukhuset, tog bussen hem och var tokladdad för att åka iväg och åka...
Men luften gick helt ur mig när jag kom hem.
Freddan skulle just börja med mat och då kom jag på hur hungrig jag var. Så jag sket i det.

Sen var det väl lite det att Freddan skulle på träning, sen sova hos sina föräldrar, sen träning, och när han kommer hem i morrn kväll är jag borta, och sen jobbar han dygn på torsdag, så vi syns på fredag kväll efter det att jag åkt direkt och tränat efter jobbet och han tränar efter det..... stön. Alltså hej då i dörren syns om tre dagar!
Vill bara tillägga att jag inte fick ångest för att jag skippade att träna, det gör jag verkligen så det räcker ändå, utan för att jag måste bli bättre på skidor.

Fullt upp i morrn! Har tre pass och sen ska jag faktiskt gå på ett pass!!!
(För att utvärdera instruktören, men ändå!)
Pilates 07.00
Spinning 13.00
Spinning 14.00
Vattengympa 20.30
Å jag blir inte bättre skidåkare av all denna träning.....

Ja ja...
"Vänner" nu!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0