För snäll...




Som den otroligt snälla och lite mesiga flickvän jag nu
är så städar jag undan efter min sambo och hans kompisar då de gått ut... Ska även förebereda luftmadrassen och bäddning på soffan eftersom de absolut måste sova alla tre tillsammans i vår lägenhet... Detta iordningsställande är iofs enbart av egoistiska själ för att jag vill att de ska väsnas så lite som möjligt då de kommer hem inatt...

Jag skippade planen att sova nere i Johns rum för det var lite mycket korridorer och så.... (mörkrädd)!

Konstigt att jag inte går ut.... inte likt "sägeraldrignejtillenfestbruden" som jag är...
Känns som att jag är 18 igen och fick dåligt samvete för att jag förstörde veckor av träning genom en fylla...
Hade då som vana ett tag att vara med på förfesten, men då de andra gick ut tog jag 22.10 bussen hem för att stilla mitt dåliga simsamvete... Nå sånt har jag inte längre (tack och lov).
Nu handlar det om att jag ska träffa Eva klockan 11.00 i morrn på Ormberget för en runda i spåret...

Frågan är hur mycket sova det blir då grannen har 50-årsfest under och det är extremt lyhört!?

Film nummer två väntar nu innan sängen!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Halloj!
Ja, jag ska skärpa mej vad det gäller bloggandet. Jag har inte ens slagit på dator på jag vet inte hur länge nu...
Wildas önskelista står på bloggen i höger spalt. =)
Jo, det är jättekul att Bohman ska flytta hem. Nu är det bra dej vi saknar. ... å det gör vi jättemycke!!!
=(
PUSS & KRAM!!!

2008-01-28 @ 00:15:22
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0