Förbannat dålig vana...

........börjar det bli att varje lördag kliva upp klockan sex och skjutsa Freddan till bussar och flyg för att han ska på bortamatch. I helgen har de dubbelmöte i S-holm.

Jag ska på träff och planering angående Plattformen genom SISU hela dan idag.
Byta erfarenheter från första omgången utbilningar som alla kört och se vad som händer nu. Planera in nya utbildningar hoppas jag.

Hoppas på att det ej blir så sent så jag hinner åka lite skidor ikväll.
Men nu är det plusgrader, yie!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej!!! Förstår att det måste vara jobbigt att vara taxichaufför varje helg :P Men efter igår så måste det vara lite enklare. Det rann tårar ner för mina kinder när jag fick Freddans MMS :)
Hoppas att du får en bra helg! kram

2008-01-19 @ 10:26:33
URL: http://staaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0