Förvisad till källaren...

Nej då, så är det egentligen inte....

John bor ju för tillfället i ett rum på källarplan i vårt hus. Nu är även Matte här från Piteå och hälsar på.
De är såklart mina kompisar med inte bara Freddans, vi gick ju alla i samma klass....
Men vi har käkat middag och nu spelas det TV spel och dricks öl för hela slanten, de ska även ut sedan.
Själv stannar jag hemma som den seriösa idrottare man är.... ; )
Så jag har hyrt lite kärleksdravel och ska titta på det nere i Johns rum... lugnast så...

Sen vill de absolut spela kort när de kommer hem i natt så jag sover här nere... Snäll sambo som man är...

Idag har vi sålt fika på innebandymatcher. Är nu expert på att lägga upp korv i korvbröd.... "Grovt eller vanligt bröd?"

Har vart på stan och köpt mig ett par "vintertrosor", så jag inte behöver frysa om röven ute i spåret, det är ju kallt här nu -17 grader. Lyckades även shoppa in en t-shirt, en scarf och en skjorta....
Har vilat från allt vad träning heter idag, men i morrn blir det minst 1.3 mil...

Ska kolla på "Freedom Writers" nu, hoppas den är bra!


Trevlig lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0