Grin och skrik....




Idag har jag grinat och skrikit!!!

Jag grinade när jag satt i min ensamhet på jobbet och lyssnade på sportradion och Kalla går och vinner sprinten!
Hon är ju så grym så det bara inte finns! Det tar ju aldrig slut, hon bara fortsätter ju att ösa på....

Skrek gjorde jag sedan till semifinalen i Junior VM i hockey där Sverige vann över Ryssland om nån nu missat det.
Så spännande.... Nu hoppas jag på Kanada i finalen, så de för spöa de där kaxiga töntarna igen, det är så intressant att höra vad de skyller på....


Jobbat idag! Har haft måndag i huvudet hela dan, så det kändes lite konstigt att gå hem för helg....

Nu blir det såklart pass skapande... Tror att jag börjar se slutet i dimman...
Börjar bara bli sjukt nervös för mitt första Pilates pass... He ordnar sig alltid!




Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: mathilda å

Hon är ju så söt Kalla! :)

2008-01-07 @ 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0