Ont i röva... å bilder!

Då var jag hemma, efter 8,5 timme på buss....
Den vanliga bussen var det fel på så vi fick åka godsbuss och där kunde de inte visa film vilket gjorde resan lite längre och lite tråkigare. Var dessutom svinkallt på bussen.

Har packat upp! Det är verkligen det tråkigaste som finns att packa upp. Nu ligger det grejer lite här och var som helt plötsligt inte får plats någonstans.... Hur kan det hända? De fick ju plats i hyllor och skåp innan jag åkte...

Bilder har jag lovat!
Börjar från början med julafton.... Med Kurtis!

     
     

1. Erik och jag klär granen 2. Pappa vid middagsbordet hemma 3. Lina på julafton 4. Småkusinerna Ebba och Amina 5. Min sjuka morbror Bubben och min sjuka moster Bettan 6. Amerikanen Kurtis vid julbordet 7. Dans runt granen (soffgruppen) 8. Gruppbild!!!

Raskt över till nyår:

     

     

 

1. Johanna fixar mat 2. Sabbe i köket 3. Frida (värdinna) 4. Meja knäpper kort på Per och Sara
5. Kattis med Mion och Meja 6. Tjejligan var inne och skålade till Malmsjö 7. Medans killarna hann smälla bort alla raketer.... 8. Utslaget barn....
9. Soffan och jag vid tolvslaget... 10. Tony och Per firar det nya året...


Och sen lite bilder på Wilda såklart...

     

1. Wilda käkar på mitt halsband 2. Ute och går med gudmor nr 2.... 3&4 Mat överallt...


Puh vad bilder....
Nu ska jag göra pass för ovanlighetens skull.

Men den snyggaste bilden kvar. Lina vid halv sex på natten på juldagen....
Snyggast i stan! Provade mormorstrosor hon fick i julklapp....

image218

Ha det!



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh va mycke fina bilder! =) Tack för senast förresten! Alltid lika trevligt. Du skulle inte kunna maila över bilderna på mitt barn? ;) KRAM,KRAM!!!

2008-01-03 @ 20:35:22
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com
Postat av: hp

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

2008-01-03 @ 22:29:07
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0