Penicillin blev det...

Tandläkaren behövde bara titta mig i munnen och klämma mig på halsen så kunde han säga att jag hade en infektion, så skrev han ett recept. Men toksnäll tandläkare, "gå förbi kassan, inte ska du behöva betala 500-600 för det här lilla"!!! Tack tack, ibland blir man förvånad....

Det jobbiga var att han ville att jag skulle vila från aktiviteter några dagar, det var ju värre....
Inte lätt med mitt jobb :(
Så nu jagar jag instruktörer som kan täcka upp för mig!

Nu kollar jag på höjd och sprintgalan på TV samtidigt som jag spelar lite poker....

Jobb i morrn i alla fall!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det finns faktiskt snälla tandläkare också. Men oftast kostar det pengar, det kanske därför dom är snäll..........
Krya på dig nu och ta det lugnt.
Puss Mamma

2008-01-30 @ 13:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0