Ska vi simma kapp....?!?

Det har nu kommit lite snö... Snabbt som bara den begav jag mig till Ormberget för att åka skidor...
Fick vallatips av Annelie på jobbet...
Spåren var obefintliga, i spåren hade jag bakhalt som bara den eftersom det var is där och gick jag utanför spåren så fastnade det tre kilo snö under varje skida.... Helt slut.

Jag blir helt vansinnig och totalt sönderstressad av att bli omåkt, vilket jag blir hela tiden.
Mest av 60-70 åriga gubbar.
Jag tycker att deras ryggar ser så överlägsna och kaxiga ut då de flyger förbi mig att jag har lust att skrika åt dem.
"Tro inte att du är nå kaxiga lille herrn, i morrn syns vi på Pontusbadet så kan vi simma kapp".

Jag hatar verkligen att vara dålig på nåt!
Tänk om jag kommer in sist av ALLA på Tjejvasan.
Eva, Annelie och Ingrid startar ju flera grupper före mig. Jag är ju typ i sista startgrupp för att jag aldrig åkt tidigare och för att jag anmälde mig så sent. Jag hör speakerns ord i huvudet då jag kommer stakande på upploppet:
Då ska vi ta och få in SISTA åkare i mål, så kan vi stänga och gå ut och ta en öl sen, här kommer hon ju, Veronica Bergsten...."

Freddan är och tränar.
När han kommer hem tänkte vi gå ut och ta en drink, seriöst va? Eller oseriöst kanske....?
Jag hade spinning sju i morse så jag börjar ångra det beslutet, är lite trött.
Myser nu själv med ett glas rödtjut!

Trevlig helg!



"Vart är Veronica?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0