Städat badrumsskåpen...



Ikväll har jag städat badrumsskåpen och satt in småkorgar som jag kan ha ALLA mina grejer i.
En för ögonskuggor, en för hårsnoddar och nålar osv osv... Det är så UNDERBART då det är så städat och organiserat!!!

Nu åkte Freddan på träning, han har blockerat datorn hela kvällen...
Han tränar mellan 21.30-22.30 i Boden, är hemma tidigast 23.30 - sjukt.

Nu ska jag kolla på min nyyyya favvoserie, "Private Practice" med Addison från Greys...
Hon är alltså läkaren Addison även här, fast hon har flyttat... Coolt.
Lite som när Beverly Hills gänget dyker upp i Melrose Place....

Fredag i morrn! 

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu har jag uppdaterat! :) ...och uppdaterat mej själv också lite. Var ett tag sen jag läste ser ja. :) KRAM!

2008-01-31 @ 23:36:56
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0