Tillbaka i Lulé snart...

Ja, då var det klart med S-svall för den här gången.
Åker upp till Lule igen i morrn bitti! 8,5 timme på buss, trevligt! Ska försöka jobba lite med mina pass på bussen.

Nyår kom och gick! Vi var ett helt gäng hos Frida och Tony i deras nya hus. De har verkligen fått det jättefint! Vi åt god mat (som jag absolut inte var med och lagade), pratade, lekte, smällde smällare och drack champagne... Lyckad kväll! Meja och Mion stod också för en del av underhållningen....

Idag har jag träffat Maria N som vart i Åre under helgerna, skönt att vi hann träffas! Sedan har jag och Bohman vart och hälsat på Wilda (och Maria med såklart). Hon är så stooor! Har börjat gå dessutom. Hon låg och sov när vi kom och sen var hon till en början väldigt avaktande till oss men efter ett tag gick det hur bra som helst! Fick en jättefin kalender med bilder från hennes första år!

Bilder kommer nog i morrn!

Nu längtar jag efter lägenheten och min man som jag får träffa i morrn!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0