Värsta rekordet!



Jag som gammal....


Hade 32 unika läsare igår, rekord! Vilka puckon läser min blogg??? ; )

Var utan dator igår, Freddan hade den med till Sävast.
Vad beroende man har blivit att ha datorn på hela tiden... Kolla om nån har uppdaterat bloggen, läsa Aftonbladet, kolla mailen och så...
Kommer vår generation att prata med varandra på msn då vi är 80 år, kolla mailen, se om man fått något meddelande på facebook och uppdatera bloggen. Känns som att vi kommer att göra det!

Har bara jobbat till lunch idag, skulle åka skidor.... Men icke!
Snön försvinner igen!!!!!! Får panik!
Gick istället och gymmade, sprang på löpbandet och åt lite tårta med Frida på Nautilus!

Sen har jag vart hemma tidigt och bara slappat framför tv:n... så skönt att kunna göra det en kväll!

John, en klasskompis sen Umetiden har flyttat in i ett rum i källaren i vårt hus!
Helt plötsligt har vi nån vi känner så nära inpå, kul!
Även fast han bara är här måndag till onsdag!

Nej ni, ha en bra kväll!

Glad Påsk!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Hola!

Jag är en av de galningar som läser din blogg. Man måste ju hålla sig uppdaterad om allt som händer:-)
Hoppas ditt skidväder kommer snart! See ya!

2008-01-16 @ 21:15:26
URL: http://fladderben.blogg.se
Postat av: Maria

Ja, vi läser också din blogg dagligen. =)

2008-01-16 @ 21:27:48
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com
Postat av: Veronica

Bra bra brudar! För jag är mer än uppdaterade i era kiv med... ; )
Pöss

2008-01-16 @ 21:35:04
Postat av: Mamma

Klart man läser din blogg. Det är ju värsta såpa.
Jag behöver inte se på Tv, jag följer din egen såpa. KUL, KUl.
Många pussar

2008-01-17 @ 09:28:52
Postat av: Erika

Här är ett till pucko som läser din blogg! ;-)

2008-01-17 @ 13:58:06
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0