Hemma eller borta?

Vad är hemma?
När jag är i Sundsvall säger jag att jag ska hem då jag ska till Luleå och då jag är i Luleå så ska jag hem till Sundsvall...
Jag är i vilket fall i Luleå nu... Kom inatt vid kvart över tolv!
Fick bilsällskap i form av Stefan vilket underlättar den långa bilresan!

Känts lite annorlunda att varit hemma och inte kunnat BLOGGA!
Men annars har allt verkligen varit jättebra! Har hunnit träffa alla mina nära och kära mycket! Trevligt.

Senaste veckorna i lite bilder.....



1. Wilda i Vietnam klänning som var precis på håret lagom. Om två veckor kan hon inte ha den :)
2. Mamma Maria och Wilda.




1. Soffan och Philip på tjejmiddag!
2. Tjejerna jäser i soffan...



1. Bohman, Christian och Agnes kom på besök ute i stugan.
2. Agnes



1. I onsdags var Soffan och jag ute och drack någon öl....och mojito!!!
2. Soffan my friend!
3. Träffade även på Stefan med vänner!



1. Lite golf har det blivit... inte gått så bra bara :-(  Jag i full action!
2. Underbara Öjen!



1. Innan hemresa igår var jag och hälsade på Karin med barn och barnbarn!
2. Anny med nyaste tillskottet i familjen, Sigge!

Visst har jag varit duktig att fota i sommar!

I morrn blir det båttur på dagen sedan Piteå dansar och ler med Magnus Uggla på kvällen, har saknat den mannen sen jag såg honom sist....

Ha det braaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0