Hemma!



Nu har vi kommit hem!
Flygresan gick bra! Jag hade en rejäl kräkattack på flyget mellan Hanoi och Bangkok.
Men som vanligt när det var tomt i magen mådde jag bra igen.
Skönt att komma hem till ett varmt Sverige och inte det kalla vi hört talas om!!!

Kändisflygning!
På flyget från Bangkok: Lillbabs, Kristin Kasperssen och Malin Berghagen med familjer.
OBS! I väntan på passkontroll fick Jocke Kristin att le.... sedan var han den enda som såg Hans Fahlén stå och vänta på dem! 
På flyget från Stockholm till Luleå: Marie Picasso

Har vart till doktorn idag och fått nya droppar till örat.
Angående kräkningarna tyckte han att jag skulle vänta och se om de gick över här hemma.

Jag kom hem, tvättade och packade om.
Vi är nu i Sävast och hälsar på hela familjen Widman (inte Daniel och Maritha).
Kul att träffa Stockholmarna Stina, Björn och Erik!!!
Vi sover här inatt...

Bilen är packad och jag åker i morrn till Sundsvall!
Gatufest väntar på kvällen!
Freddan kommer ned måndag morgon!

Bilder kommer inte idag!

Haaa dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0