Tidsskuld...

Det är nu min tidsskuld kommer.
För att jag åkte till Elvira i Umeå och njöt några dar.
För nu får jag slita halva nätterna för att hinna klart med passen till ett Convent i Lycksele jag ska vara instruktör på.
3 pass som ska göras, de ska skickas in på fredag - kommer inte att gå! De får dem på måndag...

Det har i alla fall vart jättemysigt hos Elvis!
Vi har bara slappat, gått på stan, badat och sovit i soffan precis som planerat!

Lite bilder, sen tillbaka till passtillverkning!

Piteå dansar och ler (spyr):



1. John och Mattias 2. Jag i snygga brillor 3. Elvira och Freddan myser lite på kvällen...



Min man! Röda Adidasbyxor och kavaj... he he!


Umévisit:



1. Utsikt från Elvira och Jockes balle...högt! 2. Stekarstranden 3. Elvira på stekarstranden... ;-)

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0