Framme!

Ja, nu ar vi alltsa i Saigon i Vietnam.
Resan var laaaaang, den tog 18 timmar och vi tappade helt natten...


Saigon bestar av ett MYLLER av bilar, moppar och folk...

Men nu ar vi alltsa har, har hittat ett ok boende och installerat oss.
Det ar varmt, sa otroligt varmt och fuktigt.
Vi har bestamt att stanna i Saigon bara tva natter, det ar inte varldens roligaste stad och vi ar just nu lite mer sugna pa att sola och bada...

De andra tre ar just nu pa en utflykt till Cu Chi tunnlarna som jag inte sag forra gangen jag var har och verkligen ville se... Men, jag har vart tokrisig i nu ett dygn.
Borjade vid tio tiden i gar, kraktes, kraktes och kraktes.... Sen har det kommit lite fran andra hallet.... He he.
Nu har det slutat men jag orkade inte aka idag, har legat pa rummet och sovit exakt hela dagen!
Kanner mig piggare nu och ska se om jag kan ata nat...

Men jag tror att jag nu nat min malvikt mamma :)

Bilder kommer nasta gang!
I morrn ror vi alltsa pa oss till Mi Nui tror jag det heter.

Nu ska jag se om de ar tillbaka med bilder fran utflykten!

Kram pa er!

Det ar i alla fall UNDERBART att vara har... (da man mar bra)!

Kommentarer
Postat av: Skåne

Heeeej....va härligt att ni e framme, mindre kul me kräket :) Lina fick en liten flicka i tisdags! hälsa alla KRAM

2008-06-05 @ 11:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0