Lite smått kaotiskt...



Nha Trang som jag är spänd på att se....

...att packa timmarna innan!
Har flugit runt som en yr höna här hemma och var dessutom tvungen att åka in till jobbet två svängar!

Nu har jag grym huvudvärk och alla Ipren är nedpackade, dumt!

Det JOBBIGA är att jag inte hittar mitt dykcert eller loggbok, hoppas verkligen att det går bra ändå.
Skulle åka in på dykcentret här i Luleå och kolla om det gick att göra nåt, men det var stängt idag!

Ja, då åker vi till Arlanda ikväll och Vietnam i morrn.
Så nästa gång jag bloggar är vi i Saigon!
Vi har ingen resedagbok utan jag håller bloggen lite uppdaterad!
Ni får GÄRNA göra många inlägg och berätta vad som händer hemma...!
Att messa går också bra!

Om ni undrar våran resrutt så flyger vi till Saigon och hem från Hanoi så vi kommer att åka genom nästan hela landet.
Och vi reser med Elvira och Jocke om ni inte fattat det!

Ha det bra alla!!!

Kommentarer
Postat av: Lina-kusin

Ååååååååååååååå!!!!! Ha det så jättebra nu och hälsa herr val från mig! Nästa gång vi syns är det i ett somrigt Sundsvall =) =)
Ta det försiktigt...
PUSS

2008-06-02 @ 20:23:38
URL: http://liinaaaa.blogg.se
Postat av: Maria

Trodde jag skulle hinna ringa innan du for men fasen, de har varit fullt upp.Har jag inte jobbat så har vi pysslat ute på gården. Målning, snickeri, gräva och plantera... De ligger på... Men ni får ha det så jättebra, jag följer bloggen även om jag är dålig på att skriva kommenterer ibland. Puss och kram!!!

2008-06-02 @ 20:25:18
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com
Postat av: eva

Hej då kompis
ha det så himla bra, gone miss you!
Kom snart tillbaka :-)

2008-06-02 @ 20:32:44
Postat av: Natalie Ehrström

Ha de super på resan och passa dig för farliga djur och farliga männskor :) iförsig finns de nog fler farliga männskor i sverige så stryk det sistnämda.

Jag är i sundsvall 1-14/8 hoppas du oxå är där då så kan vi ses lite.

kram

2008-06-05 @ 07:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0