Regn...

Ja, idag ar det mycket regn...
Vi har kastat fresbee i regnet och kakat lunch, nu borjar det blir lite trist. Vill sola!
Blir val till att sitta pa altan och spela lite kort.
Magen ar inte bra... mar halvdaligt titt som tatt.
Och nej, jag ar INTE gravid!!

Igar var vi in till Phan Thiet som inte var en hojdare.
Vi sag ingen annan turist!!! Blev lite shopping, men annars var det mest skitigt...

Eva: har ni hamtat ut kameran?
Njurundatjejerna: ingen bebis an?

En sak som ar rolig ar att de ar helt galna i fotbolls EM har nere.
Sa vi hoppas kunna se kvallens match aven fast den gar 02.00 har.
Visst gar den ikvall? De sager har att den gar i morgon, men det star det inte i den tidning vi har...

Vi aker i morrn natt vidare till Nha Trang! Hoppas pa dykning dar!

Bilder vid nasta bloggande...

Kram





Kommentarer
Postat av: Frida " tjockisen" Bylund

Hej!



Här är regnar det också... Det har inte kommit någon bebis än. Kattis var precis här och hälsade på med goa Elma! Ikväll är det Sverige - Grekland, ska bli kul!



Ta hand om varandra!



Kramar från mig=)

2008-06-10 @ 11:04:39
Postat av: eva

Yes, vi har hämtat ut kameran.

Det är väldigt lugnt här på kansliet.

Ha det.Kramar.

2008-06-10 @ 12:21:12
Postat av: Sofia

tråkigt med regn. Men det blir väl tillräckligt med sol kanske. Ja ikväll är det sverige-grekland. 20.45 svensk tid börjar matchen.. sedan den 14:e på lördag spelar Sverige mot Spanien kl. 18.00 svensk tid och onsdagen den 18:e spelar vi mot ryssland kl. 20.45 svensk tid.

Lovar att rapportera när det kommer bebis.. Jag hade ju sagt att jag messar dig. Ha det! Puss!

2008-06-10 @ 12:48:34
Postat av: friDA

Nå hej! Bor hos päronen nu och jag ids inte blogga=) SLÖÖÖÖÖ.. SJälv är det bra dock saknade jag dig i lördags.. Min vapendragare. Här är det svinkallt och blåser. typ 8 grader. Snart far jag till Brasilien, WOHOOO!! Har datorn med då så jag kommer blogga. YEs! Sola och bada för också. Saknar U!

2008-06-10 @ 19:49:28
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: Mamma Maggan

Vi vill se lite bilder snart. Hoppas du mår bättre. Längtar efter dig, men du är ju snart långledig. Jag jobbar två dagar till sedan är det S E M E S T E R. Ska bli skönt. Erik jobbar två veckor till, så jag blir hemma själv en vecka och sedan börjar Christer sin semester. Hälsa all och sköt om er. Många pussar och kramar.

Din "stora" mamma.

2008-06-11 @ 10:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0