Solkräm



Det är dyrt med solkräm!

Nu har jag städat klart, det är så skönt att vara hemma då det är skinande rent...
Har bara lite ångest för att köksskåpen är så stökiga. Har tänkt städa och rensa ur dem hela vintern men det har inte blivit av. Nu ska jag ju inte vara hemma på två månader så det får bli till hösten!

Tvättar fortfarande, har hittills kört 6 maskiner. Vi hade en del tvätt ;)

Nu skiner solen och det är tokvarmt!
Får lust att gå ut men jag vet inte vad jag ska göra ute, orkar inte träna.
Kanske ska åka upp på ranchen å slå några bollar?

Var till Frida på Pontus och käkade lunch, orkade inte laga mat.
Sa hej då till henne, syns om två månader!!! Snyft... Vi som är vana att ses nästan varje dag.

Apoteket blir en dyr historia då man ska iväg. Brände åtskilliga hundralappar.
Solkräm är ju verkligen svindyrt!
Då hade dessutom Freddans mamma gjort i ordning en nescessär med lite smått och gott till resan åt oss.
TACK!
Vi var där och käkade middag igår, mysigt!

Trevlig lördag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin söndag :)

2008-06-01 @ 16:08:06
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: frida

Kommer ju att sakna dig!

2008-06-01 @ 19:30:11
URL: http://fridaostrom.blogg.se
Postat av: Sofie

HOppas ni får en underbar resa! Fan va härligt... Själv har jag varit på dygnskryssning till Fredrikshamn i helgen =) haha... Så långt kom jag!
puss vännen

2008-06-01 @ 19:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0