Städväder :)



Så skönt när jag vaknade för en liten stund sen och ser att det regnar!
Så bra planerat för jag ska städa, tvätta, handla och packa idag. Och det vill man ju inte göra när det är sol ute..

Packa ska i och för sig bli ganska kul så det blir belöningen då det andra är gjort.
Ska även tillåta mig att åka och ta en kaffe med Frida som jobbar, stackarn.

Golf i går!! Första rundan på två år.
Kan inte skryta med att det gick skitbra men några bra slag minns jag... även fast de sämre slagen tyvärr vägde över.
Spelade med Lasse (chef på Nautilus), vi spelade matchspel och jag fick tyvärr stryk.
Vi var på Sävast golfbana för Luleå har ej öppnat, verkligen en fin bana!

Men nu dröjer det drygt en månad till nästa runda.

Vi åker på tisdag!
Sjukt skönt!

Tillbax till städning!!


Kommentarer
Postat av: caroline

Oh jag skulle också behöva städa men känns så onödigt då vi har jätte fint väder.
hoppas det blir fint hemma hos dig :)

2008-06-01 @ 08:49:14
URL: http://svanemar.blogg.se
Postat av: Madeleine

Trots att jag ska städa idag så lyssner solen som aldrig förr.

2008-06-01 @ 08:58:18
URL: http://madeleinebostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0