Ensam dag...

Hej hej...

Jag har varit ensam pa stranden hela dagen idag... och jag forstar verkligen inte dem som reser ensamma!
Det ar sa trakigt och man har ingen att prata med!
De andra tre har haft teori i dykutbildningen och sedan har de dykt i pool. Men i morgon ska de ut i "riktiga havet" sa da foljer jag med och dyker med en divemaster.
Har ont i orat bara, hoppas det inte ar samre i morrn...

Ikvall ar det match igen!
Vi har en liten kansla att Sverige kan skralla.... eller inte!
Bra att den gar 18.00 hemma i Sverige, da gar den 23.00 istallet for 02.00 som forra gangen!

Jag har traningsdaligtsamvete! Saknar att trana som bara den!
Har sprungit tva ganger i alla fall....
Loprundan igar slutade med att Freddan och jag helt plotsligt var totalt vilse, INGEN pratade engelska och vi visste absolut inte at vilket hall vi skulle springa... Slutade med att vi fick tag pa en taxi som vi tillsammans med taxichaufforen som inte pratade engelska fick lista ut vart vi bodde... vilken resa!

Till pappa (och om nagon annan ar intresserade av var resrutt):
Stannar har kanske 4-5 dagar till.
Aker sedan till Hoi An i nagra dagar. Flyger Danang-Hanoi.
Aker fran Hanoi till Sapa, tillbaka via Hanoi till Halong Bay.
Sa efter detta har vi fyra stopp kvar inklusive Hanoi.




1. Jocke och jag far massage 2. Stranden i Nha Trang 3. Jocke koper frukt




4. Man kan bli kissnodig ute pa promenad 5. Jag ar grym pa bowling (not) 6. Middag pa "Why not bar"

Snart EM!
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Verran hur många öl hade du druckit när du skrev kommentarer till bilderna? ;) Menade du inte att du var bra på biljard och inte bowling? ;) Kraaaam

2008-06-14 @ 16:18:55
URL: http://staaaajn.blogg.se/
Postat av: soffan

precis verran..lär dig namnet på en "sport" innan du spelar den.. haha. Ja..nu sitter vi och laddar för matchen. jag har tippat 3-1 till spanien.. men man vet ju aldrig. P&K

2008-06-14 @ 16:34:56
Postat av: ingrid & svante

å, vad ni ser ut att ha det bra man blir lite avundsjuk. jättekul att följa er resa via bloggen. hoppas ni får en bra dag under vattnet men simma inte vilse... det finns ingen undervattenstaxi vad jag vet!!

2008-06-14 @ 21:11:54
Postat av: Marie

Hej! Matchen precis klar, känns lite bittert. Men, men, här hemma ligger inte fokus på fotbollen.... Till och med Christian släppte förlusten snabbt. Agnes skulle bytas på och då skuttade han snabbt upp ur soffan och jollrade iväg med henne. Det är så underbart att få barn.....Längtar tills du kommer hem och får träffa henne.



Låter som att ni har det härligt. Tänker tillbaka på vår resa och blir sugen på mer. Fast just nu gör ju jag en annan slags resa.



Puss och Kram

2008-06-14 @ 21:45:50
Postat av: friDA

Fan vad du blivit brun!

2008-06-14 @ 22:01:14
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
Postat av: friDA

Jag är ju jorden mupp, va?=) Fick du träffa Mr. Val?

2008-06-15 @ 11:00:44
URL: http://fridaostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0