Fredag!



Jobbade halvdag idag... skönt!
Sen var solen framme och sken så istället för att åka och gymma som jag hade tänkt ändrade jag mig och tänkte sticka ut och springa eller så...
Kom hem, tog en kopp kaffe, blev lat och ägnade istället eftermiddagen framför Cityakuten, Gilmore Girls,OC och friidrotts VM. Det var trevligt! Ska ju på utbildning i core/funktionell styrka hela helgen så en dag kan jag dock vila...

Har nu även städat och tvättat och kollat på det senaste Lost avsnittet som belöning.

Nu är det snart Let´s Dance som jag tänkte titta på samtidigt som jag pysslar med corepass...

Freddans lag har avgörande match i morrn om de ska gå upp en division i handbollen utan att behöva kvala sig upp. Synd att jag missar den. Samtidigt avgör som jag förstått även Timrå hurvida Luleå slipper kvalserien eller inte. He he, hoppas lite att Luleå får kvala så får jag vara lite överlägsen mot Luleborna....

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0