Fy på mig!

Jag har inte bloggat sen i lördags, det är onsdag nu....
Jag och Blondinbella har värsta bloggpausen tillsammans i några dagar, coolt.



Sammafattning:
Lördag kväll var verkligen jättekul!!
Söndag var verkligen jätteseg!
På måndag sken solen så jag och mannen och Emma och Freddie tog en långpromenad på isen och sen en fika.
Var jättetråkigt när de åkte hem, vi har haft såååå kul!!!

Tillbaka till verkligheten nu!
Är så trött. Har vänt lite på dygnet under ledigheten och sen upp vid halv sex två mornar har gjort att jag bara sovit 5-6 timmar/natt nu två nätter. Jag är huuur trött som helst!
Pilates i morse, snaaark.

Nu ska jag jobba vidare!

ha det!


Kommentarer
Postat av: Maria

Det kommer ett rykte från Timrås läktare att ni kommer ner i helgen??? Hör gärna av dej om du har tid. =) KRAM!

2008-03-26 @ 22:25:38
URL: http://mariadahlberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0