Hemma i S-svall...

Nu har vi avverkat våran 8 timmars resa till S-svall....
(Inklusive middag och 45 minuters shopping på Intersport i Umeå).

Freddan körde första halvan och jag andra halvan, mot hans ljudliga protester.
Var totalt emot att jag skulle köra, han "tycker inte om att åka med"!
Tror han att jag tycker det är kul att åka med bara - not!
Först försökte han skoja om det, sen körde han med att ha sin ruta nervevad och slutligen var det sur som gällde. Men jag körde ändå...

I morrn mys med familjen och stan!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, Freddan i ett nötskal :P Hoppas att ni får en mysig helg i Sundsvall :) Kraaam

2008-03-28 @ 08:45:37
URL: http://staaaajn.blogg.se
Postat av: Lina

Bra kusse, så ska dom tas! Jag är i Sthlm i helgen, sjuk i våran 16-kvaddare, kul!!
Lägenheten ligger föresten på Thulegatan 32. I ett av de röda tegelhusen längs Bergsgatan, du vet där ICA Nära ligger... Vårat hus är det som Sibylla ligger i, ingången är den som är längst upp mot söder. Högst upp i det huset ligger den. Nu väntar jag bara på att ni ska flutta hem!
Hälsa familjen från mig.
Kram

2008-03-28 @ 13:50:40
URL: http://liinaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0