Mörkrädd...



Måste lägga ut en bild på Krister Henriksson där han ser nöjd och torr ut.
Inte sädär uppjagad och svettig som han är just nu i Mastermind, han skrämmer mig....

Sitter och kollar på Wallander - Mastermind. Tycker den är riktigt läskig, blir som lite smått illamående av den.
Tänkte duscha i nyhetspausen men jag vågar inte, Freddan är hos John, tänk om nån attackerar mig i duschen...

Core/funktionell styrka utbildning idag.
Skönt med lite ny inspiration. Tack vare inspirationsflödet gick det bra att slutföra mitt nya pass tills i morrn.
Har inte kört igenom det, får hoppas att det går bra ändå...

Freddan var riktig hängig inatt.
Hade 39.4 i feber med Ibumetin i kroppen.
Jag baddade hans panna och väckte honom mitt i natten för att ta tablett som den omhändertagande fruga jag är... He he...

Måndag imorrn - igen!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0