Nystädad...



Så!
Efter några timmars slit har jag nu städat klart... Vi delade upp dagens arbete så Freddan är och handlar!
Vid halv tre kommer lite släktingar till Freddan, ska fira honom lite i efterhand!

Melodifestivalen igår tycker jag inte gav så mycket!
Jag har ju tidigare vart en riktig schlagerälskare så jag borde ha älskat Bengtzing och Perelli, men jag tycker bara att det är så väntat. Låtarna var säkert bra men det börjar bli lite tråkigt! Jag höll inte på nån.
Perellis klänning var ju så sjukt koooort. Jag tycker det kan vara snyggt med korta klänningar men då krävs det lite mer tyg upptill, hennes tuttar höll ju verkligen på att trilla ur...
I finalen håller jag på Lasse Lindh, fast han är ju inte med... Typiskt.
Då håller jag på bröderna lika.

Nu vinner Aukland Vasaloppet!

Nu ska jag se om jag har några krafter kvar till att färga håret. Tycker det är skitjobbigt men utväxten är enorm!!

Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0