Söndagsångest...

Söndag - betyder snart måndag - inge mer helg och ledigt...
Skönt att veckan som kommer bara är 3,5 dag eftersom det är påsk sedan...

Igår var en trevlig dag. Solen skeeen hela dagen.
Var på Fridas spinning på morgonen sen var vi på stan. Jag skulle vara smakråd åt henne, det var tanken.
Slutade med att jag hade en massa påsar med mig hem.... ;)

Sedan var det fest på Nautilus på kvällen. Instruktörer och simhallsfolk.
Jag hade ordnat lite lekar till simhallen, sedan åt vi pizza och kollade Melodifestivalen.
Jag tycker verkligen inte att Perellis låt är bra. Sååååå trist!
Blev inge utgång för min del, pigg idag!

     

1. Frida målar naglarna i bassängen. 2. Ida äter mums mums i tävling 3. Kristian dricker öl i tävling
4. Vattenpolo! Skitjobbigt!

       

5. Snygga tjejer, Ida och Frida.... 6. Mattias och Sanna 7. Så nykära och söta, Ida och Kristian 8. Dans




Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0