Top Model kväll....



Top Model ikväll!

Jobbade bara halvdag idag, ska jobba hela helgen så jag kompade ut på eftermiddagen.
Var och tränade och solade. Skönt att kunna göra det på dan och sen vara ledig på kvällen.
Ledig och ledig, sitter och komponerar ihop ett nytt corepass... Känner att det är på tiden.
Är bara inte sugen alls på att göra nytt pass just nu....
Sen är vissa pass roligare att göra, tycker mest om att göra nya cykelpass.

Ska i alla fall ha pass på en inspirationsdag i Lycksele. Inte förrän i augusti...
Ska ha ett vattenpass, ett cardiocorepass och ett cykelpass.

Ikväll är det Top Model, uuuuuuuiiiiiiii!
Tycker det är skitbra! Och ikväll är säsongens bästa avsnitt - makeover!
Fan... Har jag gjort samma tabbe igen?
Skulle lägga in bilden ovan och googlade Top Model 9.... Det är inte bra. Man får lätt upp en bild på vinnaren.
Så gjorde jag med "So you think you can dance" när det gick. Tror jag kanske gjorde samma tabbe nu.... Typiskt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh vi hade match igår så jag missade topmodell, men det får bli att se reprisen senare. Måste bara kolla upp när den går igen :) Ps. Jag har uppdaterat :D Kram

2008-03-06 @ 08:45:33
URL: http://staaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0