You Tube

Jag har aldrig riktigt fattat det roliga med You Tube....
Jag förstår liksom inte vad man ska söka på för att hitta allt det roliga som alla hittar.
När jag satte mig vid datorn nu var Freddan inne på You Tube och lyssnade på nån musik. Så nu har jag sökt på Winnerbäck och Uggla, var i och för sig riktigt kul att titta på Ugglas gamla videos...
Men nu då? Vad ska jag söka på nu....?

Jag längtar som fan till Vietnam, vill åka nu, inte sen!
Resa omkring, ta en bärs mitt på dan, äta alla måltider på restaurang, ta en milkshake, sola, shoppa, strosa, hyra moppe och allt allt annat! Aaaaaaahhhh, det ska bli så kul. Bara knappt fyra månader kvar (stön)!

Okej nu börja jag gå lös ordentligt här på You Tube, kollar på allt från Loket tabbar i Bingolotto till Linda Bengtzing skämt. Skojsamt det där...

Vänner nu!
Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0