2 timmars å transa...



Raksträcka.....

Då har vi genomfört vårat 2-timmarspass.
Jag tror det var två cyklar tomma, så det var ju skitbra! Och bra gick det!
Alla körde så svetten sprutade!
Som Frida sammanfattade det....
"Först började jag som är lite skämtig och så, sen kom du som är seriös och fick dem att fokusera igen och så avslutade Bettan som är helt galen".... nå sånt.
Bildspelet gick jättebra och var verkligen pricken över i!

I morrn bär det av till S-holm med jobbet, ska bli jättekul!
Längtar mest efter tapas på fredag kväll, längtar minst efter styrdans på lördag kväll.
Det är förbundsstämma om ni undrar vad vi ska göra..... Vi är där som åhöare så det blir mycket sitta och lyssna!

Nu sitter jag med belöning efter passet i form av ett glas rött (torsdagkväll????) och lite mörk choklad....
Nej, packa klart nu och sova för Eva å jag ska gymma i morrn bitti!



Ursäkta, men hon såg ut som en transa i semin ikväll... faktiskt!
Jag har aldrig tyckt om låten så jag hoppas den inte går vidare. Bläääää!

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0