2 timmars ser ut att bli bra...



Sökte på "spinning" och fick upp denna vackra dam...
Dock inte den spinning jag sysslar med.


Idag har Frida och jag sammanställt våra två delar av 2 timmars spinningen som vi ska ha på torsdag till veckan,
Det ser ut att bli bra!! Skitbra tror jag! Måste bara lägga in Bettans del med. Vi ska ha projektor med bildspel till å alltihop.

Jobb som vanligt idag.
Jag, Eva och Ingrid vågade oss till och med ut på stan för en lunch. Annars går vi mest och köper och äter på kansliet.

Efter träning och pyssel med pass tog jag bilen till ranchen och slog lite.
Gick verkligen inte bra.
Slice
Hook
Slice
Hook
Stavas det slice???
Alltså...
Vänster
Höger
Vänster
Höger
Tur att man inte ska ut på banan nu....

Mannen jobbar så jag har kollat Talang med ett glas vin samtidigt som jag tvättar.
Nu ska jag skynda mig att se en film jag hyrt innan hockeyn börjar.
Heja Sverige!

I morrn ska jag ha fortbildning för våra vatteninstruktörer, ska bli kul!

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0