Grattis grattis!

image261

Trots vinglasen är hon inte full... bara lite glad!
Grattis tjejen!


Idag har vi tackat av våra praktikanter på jobbet. Tråkigt, har vart roligt att ha dem där.
De bjöd iaf på sjuuukt gott fika och lämnade ut presenter :) Jag fick en väldigt fin rosa badmössa med öron, bild kommer!

Har gymmat ikväll och nu är jag nyduschad, äten och sitter och kollar på "Sanningens ögonblick" som jag tycker är ganska förskräckligt.

Annars händer inte så mycket.
I morrn hoppas jag på fint väder så jag får svinga min klubba lite på ranchen!

Visst ja!
Grattis Elvira som fyller år idag, jag glömmer inte.... å grattis Lotta som fyllde år i går!!!!

Haaa de!

Kommentarer
Postat av: hp

ÅÅÅHH VIETNAM! Vad ska du göra där?? Köp en påse "ris" åt mig är du snäll... hehe.. hehe... hehehhe!

När kommer du till Sundsvall? Du & min syster är välkomna på en fika hos mig och min man.

PUSS PUSS PUSS!

2008-05-15 @ 22:01:57
Postat av: hp

DETSAMMA! OCH VAR FÖRSIKTIG!!!!!!!!!!

puss

2008-05-15 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0