På torsdag ska vi leka "Båten"... som när vi var 9 år...

Då har veckan börjat!
Jobb precis som vanligt idag... Haft spinning och core pass på kvällen, sen hem till Frida för att hämta lite asian pop- verkligen skitdålig musik. Vi måste kamma garnet om vi ska få i ordning på det här...

I morrn S-holm hela dagen på jobb, jag och Annelie åker ned!

På torsdag ska jag till S-holm igen - på en jobbintervju.
Jag vill ju vara kvar på Korpen, fast jag har ju inte fast... Men jag vet inte om jag/vi är beredda att flytta.

Fast jag ska sova skavfötters med min kära kusin Lina på torsdag natt och det ser jag VERKLIGEN fram emot.
Vi kan passa på att leka "Båten" med...

Ha en bra tisdag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Frida

skitdålig musik? =) Du valde verkligen det bästa landet... 2 Raksträckor får det bli..=)

2008-05-06 @ 19:34:52
URL: http://fridaostrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0