Så ska det låta....



...är inte bra längre!!!
Jag tittar bara på det för att jag känner att jag måste, men det måste jag ju trots allt inte.
Jag är 22 år och får bestämma själv nu...

Har idag tränat och tränat och tränat....
Anledningen till den långa träningen är för att Elvira med sällskap aldrig pallrade sig in till stan.
Men när de väl kom blev det trevigt! Fick paket (hon hade lite dåligt samvete för att ha missat min födelsedag ;)
Jättefin tröja!

Nu ska jag fortsätta kolla film på datorn och ha basket på i bakgrunden, skippar Så ska det låta!

I morrn pass på morgonen och sedan kommer Elvis och Jocke på kvällen.
Och mannen kommer hem ja, det blir trevligt!!

Haaa dä

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaså, du är 22 du, ursäkta men du kanske trodde att du var jag, för jag är nämligen 22 :)

2008-05-03 @ 09:23:25
URL: http://fladderben.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0