Sista sprutet..



Ge mig!

... det lät snuskigt, he he.
Nej men helt seriöst så ska vi nu om en timme ta den tredje och sista sprutan mot nå hjärnhinneinflammation.
Vill ta den lika lite som de andra två gångerna.

Jag är TRÖTT!!!! För att jag inte SOVER!!!!! För att det är så LJUST på nätterna!!!!!
Vi måste verkligen skaffa mörkläggningsgardiner, det suger det här.
Somnar inte före tolv och sen vaknar jag vid 4-5 tiden på morgonen och ligger och halvslumrar.
Och flera nätter i rad med 5 timmar gör en seeeeg.

Det är nån förbannad orkester precis nedanför fönstrena här på jobbet.
De spelar hela dagarna då och då glada melodier. Som är skitjobbiga att lyssna på.
Särskilt när man ska ha en avslappnande massage med en kund och de sätter igång och tokdiggar...

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis på namsdagen Veronica! Hoppas du har en bra dag! Kramar Frida (En av de "hemliga" njurundaskatorna=)

2008-05-30 @ 14:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0