Svingen sitter



Efter att ha vart hemma i S-svall i helgen så följde sedan golfklubborna med upp.
Men då blev det helt plötsligt vinter igen, yeah. Idag har det typ snöhaglat. Jävla Lulé.

Men, jag kunde inte hålla mig ikväll så jag tog bilen iväg till golfbanan här....
På väg dit började det tokregna och blåsa och termometern stod på +1.
Underbart golfväder.
Men det sprack upp då jag kom fram...

Har inte svingat en golfklubba på två år.
Det var trevligt att hålla i min gamla vän järnsjuan, som dock var lite torrare är senast....
Det gick faktiskt bra, men det brukar det ju göra på ranchen. Kul att slå några bollar iaf.

Massagebänken blev min!
Fick den till ett riktigt bra pris dessutom!!!

Ha det bra då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0