+2.3



Vilken månad och vart i Sverigen befinner jag mig?
Stockholmsjävla väder har vi här i Lule. Och det är så tråkigt!
Kan det komma lite snö som får ligga kvar!!!!!!!!

Freddan och jag var och kollade på några lägenheter igår.
De var i samma hus, HELT nyrenoverat, hyresläggor.
Den första vi kollade på var en fyra - underbar. Med bastu på nedervåningen.
Kände mig som ett litet barn "vill ha, vill ha". Men för dyr.

Även trean jättefin, jag gillar den verkligen.
Måste bara hem och jobba på mannen ikväll, jag vill bo där! Mer och mer ju mer jag tänker på det....

Ska nu fortsätta skriva projektansökan, jobbigt att vara kreativ så länge....

Ha det då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0