Sofflodis...


















Klev upp åtta i morse för jag skulle åka på spinningen tio.
Men kom på att jag tränat varje dag den här veckan och ska simma i morrn så jag stannade hemma...
i soffan!

Har under dagen kollat på TRE Irene Huss filmer och så storslalomen för damer.
Maria PH kom tvåa, yeah!!!
Däremellan har jag sovit i soffan som värsta lodisen. Helt däckad!
Fett hår och oborstade tänder.... sova, kolla tv, sova....äta lite godis. Åh vad äcklig jag känt mig.
Men samtidigt skönt att inte göra nåt.... 

Nu på kvällen har jag iaf tvättat fyra maskiner, det enda bra jag gjort idag...

Vi åkte till Svante och Ingrid igår, men vi lagade åtminstonde maten. Eller Freddan gjorde det största jobbet, blev jättegott!

Simma i morrn bitti! Nu Gossip Girl!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0